Trötter idag!

Ja idag är jag riktigt trött, har sovit säkert 9-10 timmar inatt men likförbannat höll jag knappt på o orka stiga upp kl 8.30! Har legat och vilat lunch 2 timmar också, men nu jävlar har jag tagit mig i kragen och börjat göra lite nytta!

Har ju innevecka i veckan med bla ett seminarium så har knåpat färdigt på det och ska sätta mig ned och läsa igenom ett arbete som ska skickas in (ni vet stavfel o slarv)

Annars e allt rätt bra, min häst är inte längre vit/grå, snarare brun/gul.. suck, och ingen ide är de ju och tvätta när hon ändå e utan täcke och tja.. hon får vara lite skitig ett tag till, jag kan ju inte duscha henne dagligen=)

Nä fortsätta med lite skolarbete nu då!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0