En ganska grå helg..

ja denna helg går knappast till historien som den bästa! Har vart hoppdomare i Råneå under lördagen vilket förvisso var superskoj, men utöver det så bestod lördagskvällen av att jag mest satt och väntade på att klockan skulle ticka iväg till godtagbar sovtid;) Trött har jag vart.. så söndagen har gått i det trötta tecknet.. sov 9 timmar under natten, ytterligare 2 timmar middagslur och sen har jag mest suttit och stirrat in i väggen.. inte uttåkad, bara så mycket utan energi! Nu börjar jag dock känna mig lite mer vardaglig, men det är jobbigt när all energi bara rinner av totalt och det blir jobbigt att ens göra sig nått att äta..=) Då är det tur man har underbara föräldrar som bjudit på middag både lördag och söndag.. grillat igår och lax med pressad potatis och romsås idag=)

Imorn är en ny dag, då ska jag in till Luleå och plugga med lite klasskompisar, på tisdag åker vi ev till IKEA (ska kolla så de jag vill ha finns inne först via nätet) och på onsdag väntar en 3 rätters lunch med mamma bland annat=) Tänkte försöka se om inte Erika och Robin är redo för ett litet "Emma besök" lite senare in på veckan;)

Nä nu ska jag masa mig mot TV:n och se mästarnas mästare! Sen ett besök till stallet för och ta in de små liven och pussa på underbara lilla Q!

Sitter på den stationära datorn så bara därför bjuder jag på lite bilder från Dom.Rep första gången vi var där.. Alla bilder är från hotellområdet.. och tja.. jag förstår verkligen när jag ser dessa bilder varför vi valde att åka tillbaka till denna helt otroligt vackra ö i karibien!!! Underbart!!





//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

vi beställde lite allt möjligt smått å gott. men en bröstpump var den dyraste ;) haha annars var det typ amningsinlägg å lite sånt där :) längtar till måndag! :) jag brukar vakna senast nio så kan nog vara i älvsbyn senast elva iaf. äter frukost å så i lugn å ro först. ska vi träffas på byn så kan jag parkera min bil där nånstans vid brorsan kanske?

2012-05-11 @ 18:26:04
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0