en liiiten beställning!

Har länge velat läsa denna bok som Karin tipsat om på sin blogg!


Har dock inte hittat den på nån bokhandel och när jag inte velat ha så mycket annat inte velat klicka iväg nån beställning.. men igår när jag inte hittade denna bok blev jag less! Så idag klickade jag hem den på CDON då dom dessutom hade gratis frakt=) Och förutom boken blev det även en av mina absoluta favoritfilmer från förra året:


Bra rea priser var det oxå! Inte ens 100:- för både en bok och en film, som hittat!! Tycker om när man kan fynda lite=)

Ätit 3 rätters lunch idag oxå på hotellet! Riktigt gott!! Sista gången för iår dock.. tråkigt, men men.. till hösten börjar det väl om igen;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0