En tenta gjord, 3 kvar..

Ligger i sängen och väntar på att mitt min sambo ska komma hem från jobbet och så väntar jag på att lilla hjärtat ska stänga ned sin nattklubb för kvällen:)
Ha avsaknad av energi finns då icket här:) ganska mysigt måste jag säga!! Ska bli kul och se vad alla värden är på måndag då det är dags för ett besök hos min söta barnmorska!

Ja tenta 1 är ju gjord! Har aldrig varit med om en så hektiskt online tenta!!! På 40 minuter skulle 13 skrivfrågor besvaras! Shiit alltså, hade nästan skrivit färdigt på sista frågan då en liten ruta ploppar upp "tack för dina svar, provet är sparat och skickat till oss för rättning" ja sen klickades jag bara ned;) haha så de kan vara!! Kändes iaf helt okej ändå.. Tror jag ska ha klarat den!

Imorn väntar verkligen heldag tentaskrivning.. Eller från morgon till 14.00 då skrivningen slutar.. Lär ju sitta hela tiden tror jag!
Sen ska jag, syrran och manna iväg på en shoppingtur och äta lite go middag ute!!
Söta Sigge får synas på bild så livar de kanske upp mina annars rätt bildlösa inlägg!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0