En trevlig helg och en trevlig fortsättning!

Har varit en mycket bra helg!!
I lördags åkte jag in med Stina till Luleå där vi mötte upp Simon och så gick vi och såg bio! Kl 18 såg vi denna härliga komedi:

Härlig film, kanske lite väl överdrivet ibland, men följde på sitt sätt serien som kom på 80 talet med Johnny Depp! Ett stort + för att självaste Mr. Depp var med ( + 2 av de övriga huvudrollerna från serien..) visst bara någon scen men ändå=)

Efter 21 jump street gick vi på max och åt lite kvällsmål=) Sen drog nästa film igång! En underbar drama.. riktigt 10poängs film!!!!

Superbra film alltså!!! Tror det är den bästa film jag sett under 2012 såå långt=)
Hemma var vi först runt 01.30, däckade snabbt i sängen, jag brukar ju sova före midnatt jämt=)

Söndagen bjöd på kalas hos Sara! Tyvärr ingen fiskedamm och inget godisregn heller!! Men det var trevligt ändå, hahaha=)

Idag måndag har jag vart till Luleå och gravidshoppat med Sara! Kul och titta på bebiskläder och mammakläder tsm=) Köpte faktiskt lite till de lilla livet i magen, men absolut mest till mig själv! HM har kanske inte årets häftigaste kläder men för dryga 1000 lappen fick jag:
* En klänning
* 2 par tights
* 2 par hipsters
* 1 kjol
* 1 par shorts
* 1 långärmad tröja
* 1 kortärmad tröja
* 1 skjorta
Ja inte så illa som sagt!! Allt i MAMMAstorlek såklart! Superskönt, slippa ha för trånga kläder på sig=)

Unnade mig lite nytt te på theshoppen, 2 burkar med olika ansiktsmasker från Lush och nån hudscrub!! Kändes bra och få shoppa loss lite ändå.. var länge sen jag gick på stan i rent "bara shopping syfte"=)

Nu ska jag börja varva ned för kvällen.. har varit duktig och pluggat ett par timmar nu ikväll, är ju bara 2 1/2 vecka kvar till alla dessa 4 tentor ska skrivas.. PANIIIIK!!!!! men, men.. nu äntligen känns de ändå som att jag börjar få lite samband med de mesta! Ska bara orka plugga på dagligen fram till sista maj nu oxå! Har gått trögt på den fronten=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0