måndag!

Jag ska börja med att säga att jag hoppas alla fattade att jag var rätt ironisk när jag sa att folk klagade över sin graviditet! Jag har ju en fantastisk graviditet än så länge!! Vet ju av flera som har haft så sjukt jobbiga graviditeter med så mycket smärtor och problem men mår man som jag mår har man inte rätt att klaga tycker jag;)

Sen ett stort grattis Till ERIKA och ROBIN som blev föräldrar inatt! Såååå roligt, och det innebär att jag inom en mycket snar framtid kommer få snusa på en alldeles nykläckt liten bebis! Ååå vad mysigt!!!=)

Måste bara få göra reklam för en helt fantastisk febertermometer som mamma köpte åt mig idag! Det är en infraröd febertermometer som är perfekt till just bebisar och dyl! Du kan dessutom kolla vällingtempetarturen med denna, eller temperatur på rumstempererat vatten, m.m! Den är ju helt kontakt fri! Suverän!!! Känns som en MYCKET bra investering med tanke på vad som väntar! Tusen tack Mamma!!!

Vår kyl har oå bestämt sig för att ge upp! Så idag var jag och fixade en ny! Dom trodde dom skulle kunna fixxa så den kom hem till oss nu tors-fre!! Vore ju strålande!!! Känner mig mycket nöjd då jag tycker den e superfin, digital och med hela 5 års garanti=) Fast.. den var ju knappast gratis heller, hahaha=)

Nä nu ska det pluggas och sen måste jag städa och byta gardiner i vardagsrummet! Nicklas är på bolagsstämma så jag är helt själv ända till kl 21.00 ikväll, riktigt skönt då jag e bättre på ta tag och göra saker då inte han e hemma, haha;)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad heter termometern och tips på var den finns?;)

2012-05-02 @ 11:39:28
Postat av: sara

en sån måste man ju ha :) har googlat lite och runt 600 får du den på nätet för. :) får skriva upp en sån på "att köpa" listan ;) Var vill du shoppa förresten? piteå, luleå, skellefteå? :)

2012-05-02 @ 15:08:41
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0