Nästa väggord!

Tack för positiv respons på förra väggordet!! Tycker själv verkligen om det!!
"Mitt" väggord tog jag av anledningen att det var först när jag började gymnasiet som jag faktiskt fick ett bättre självförtroende! Många tror kanske jag alltid varit trygg i mig själv, men hela högstadiet hatade jag att stå framför klassen.. Satt helst helt tyst! Därför förändrade gymnasiet mig! Framförallt teatern som verkligen fick mig att våga stå upp och trivas med mig själv! Herregud jag stod upp och sjöng helt själv, hade huvudroll i någon uppsättning och insåg verkligen vem JAG egentligen är!!
Så detta väggord är egentligen en påminnelse om hur ett litet val kan ändra en hel person från en tyst mus till någon som faktiskt vågar stå upp och vara stolt över sig själv idag!!
Så tack teatern, alla klasskompisar i drama gruppen och fantastiska teaterlärare!
Ja även tack William Shakespeare för att du skapade detta klassiska citat som nu även pryder en vägg i vårt hem!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint:) tänk att just teatern förändrade självbilden för oss. typ både du jag å Karin iaf:) nu blev jag sugen på att fixa lite väggord också. men man vill ju ha nåt sånt som verkligen är speciellt för oss å inte bara nåt man tycker låter fint:)

2012-05-25 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0