Nu är det nära!!!

Imorn startar denna termins tentor.. första stoppet blir angiografin (faktiskt online) sen på fredag är det dom andra 3 mardrömstentorna! MEN det är nära nu.. att detta så ska vara över.. jag tycker själv jag pluggat så bra jag bara kunnat! Det jag själv anser att jag ska kunna sitter nu.. nått mer kommer inte att tryckas in i skallbasen utan nu är det lätt repitition imorn som gäller efter att första tentan är klar!
Jag har gjort vad jag kunnat, jag hoppas verkligen det räcker, men jag är iaf nöjd över att jag lyckats plugga in allt så otroligt bra! Bara hoppas lärarna skriver bra tentor och inte hittar på frågor som inte existerar i kursmålen!

På fredag kl 14 (senast 14.00) tar jag sommarlov/semester/ledigt/ KALLA DET VAD NI VILL!! Det ska bli så jäkla skönt! drygt 12 månaders ledighet låter inte så fy skam va??=)

Idag har jag förutom pluggandet hunnit med en sväng ned på byn.. 2 rum & kök ska ju stänga ned och hade 50-70% på allt. Fyndade lite härligt småkrafs till mig själv! Passade även på att ta ett besök på apoteket för inhandling av ansiktscreme, sminkborttagningsmedel och tyvärr även halsbrännatabletter! Är en tidsfråga innan dessa måste intas.. känns som att maten är kvar i halsen flera timmar efter man ätit, så då är det bra man är förberedd här hemma när det väl bryter ut=)

Nä nu ska jag unna mig en kopp te, se lite TV och glutta en sista gång på papprena inför morgondagens tenta!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hoppas du slipper mardröms-halsbränna.. huvva.. jag hade konstant halsbränna dom sista 2mån. Ja kan säga att sova var svårt, de rann upp magsyra i halsen :P Ja provade de mesta och ja tycka personligen att omeprazol var bäst men även dom slutade fungera i slutet. Men ja håller tummarna att du slipper få sån hemsk halsbränna iaf :) Men om de redan börjat så känns de som att risken för att få de dåligt stor.

2012-05-31 @ 08:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0