Plugg på LTU!

Japp på förmiddagen idag har jag varit i Luleå på universitetet och tentapluggat med lite klasskompisar! Skönt och diskutera, reflektera med varandra lite.. känns som jag är på rätt spår i mitt pluggande! Ska jag bara försöka mata in det jag skrivit ned och så i lilla skallbasen oxå.. DÄR kom problemet;)
Nää.. faktiskt ser jag ett ljus i tunneln.. det är inte kul och plugga så här intensivt men när man börjar förstå och fatta nått då blir man ändå peppad att fortsätta! Som MR tentan.. det är mycket om T1, T2 och Pd bilder.. gradienter, RF-pulser och spinneko.. JA ni hör ju själva vilken JÄVLA rapakalaja.. men nu börjar poletten sakta trilla ned och ett litet ljus i tunneln finns;)

Precis hemkommen är jag nu (kl 14.00) for in en snabb sväng till stan oxå, var tvungen och köpa ett par supersöta mjuka "jeans" till bebis... ja jag "fyndade" även en body, 2 pyjamasar, 2 mössor och ett par vantar.. såå sött och neutralt och fint! Fast jag nu bestämt att det är en liten kille (så kan de ju dels komma ut en tjej) men sen gillar jag verkligen de neutrala färger som finns! Okej, bodyn är faktiskt deminblå och vit MEN det ser jag då inget som helst problem med (oavsett kön=)

 

Nä ut i det fantastiska vädret och plugga lite! Skönt med eget hus så kan man sitta i solen i sin egen trädgård och plugga ostörd och lugnt!!
Nu börjar våren vara här.. gräsmattan e ju typ halvgrön och små knoppar i alla träden!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Erika

Kan du inte vara en typisk bloggare och visa upp dina köp så vi får se? ;)

2012-05-22 @ 15:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0