Slutspurten!!

Hej!!
Haft en otroligt bra helg med jobb, födelsedagsfirande och schlager som för en gångs skull gick Sveriges väg!! Superskoj tycker till och med ett icke schlagerfan som jag!!:)
Har faktiskt inte pluggat nått alls lördag och söndag!! Sååå skönt.. Låta de man lärt sig sjunka in lite, för nu är det intensiv plugg ett x antal timmar per dag fram till fredag!!

Till rubriken kanske;) har ju äntligen gått in i en ny vecka.. Wihoo vecka 30 är här!! Svårt att begripa.. Undrar om jag har nå fel på mig själv men tycker jag är sååå liten än;) tycker ibland de knappt syns, haha!!
Mår som tidigare, hur bra som helst! Visst börjar de väl kännas att det är ett liv i magen både dag som natt, min bebis (precis dom de flesta andra) gillar ju inte när mamma är för stillasittande/liggande så det är full rulle drygt 1-2 timmar när man släckt! Liiite jobbigt då jag inte fixar och somna under tiden som det hoverar runt men samtidigt är det lite mysigt och gör ju inte på nått sätt ont:)
Börjar däremot få ett rent helvete med senadrag! Har ju sen olyckan lätt och få senadrag i ffa höger fot och ibland vaden.. De sker ju i vanliga fall ca 1-2 ggr per dag. MEN nu.. Kan vakna flera ggr per natt och måste stiga upp och försöka stå på tå (vilket jag inte kan) i ungefär 1 minut innan de släpper.. Skulle tippa runt 10 ggr per dag nu.. Ökar hela tiden så lär ha lagom mkt om ett par veckor om detta fortsätter;)

Sammandragningarna har börjat uppstå, känns på nått sätt som något bra;) konstigt kanske men kroppen ska ju förbereda sig inför det som kommer så! Mest lyckas jag med de när jag vänder mig för snabbt i sängen, vrider kroppen eller sträcker på mig:)

Annars känner jag mig som vem som helst ännu som inte är gravid.. Så det känns skönt!! Konstigt hur bra man ändå kan må, att kroppen fixar de mesta fortfarande och att både sömn, mataptit, osv är på topp!!

Imorn väntar lite plugg i Luleå på LTU, därefter en snabbvisit till storheden för och köpa lite kattmat till de små barnen här hemma och sen är det plugg på hemmaplan som gäller:)
Kastar in en bild på en av tårtorna från helgens kalasande, så blir det inget bildlöst inlägg iaf:)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-05-28 @ 00:23:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0