Väggord!

Det här med Väggord är ju superinne verkligen!! Och det är ju helt sjukt snyggt om ni frågar mig!! Eftersom vi nu gjort om i kontoret passade jag på att beställa 2 Väggord i vinyl.. Såå enkelt att sätta upp och blev Jättefint!!
Är däremot ingen fans av väggord med massa kärleksdravel! Tycker istället om Väggord som kanske beskriver dig, eller som har en bra och betydelsefull mening!!
Därför beställde jag två olika ord, ett som beskriver Nicklas sätt att leva och så ett som känns lite som en del av mig:)
Det Nicklas fick tycker jag beskriver hans sätt att leva så mkt! Han har alltid trott på sig själv och vågat göra de han vill.. Idag sitter han i styrelsen i Luleå taxi, är BC ansvarig, jobbar med avtal och schemat och äger 5 bilar! Jo jag kan säga att jag är rätt stolt över min sambo som verkligen vågat satsa och tro på det han gör!!
Så därför sitter nu detta Väggord på sidan om hans skrivbord, för att påminna honom om att fortsätta leva som han vill och gå sin egen väg!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint! Jag håller med! Jag gillar ju ordspråk, hellre nåt sånt fint än kärleksdravel som du säger haha. Vad blev det för ord till dig då?? :)

2012-05-23 @ 20:27:15
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Jättefint! Klokt! :)

2012-05-24 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0