var tog värmen vägen?

Ja helgen har ju varit strålande varm.. vad hände sen? typ 12 grader och kalla vindar hela dagen.. jag vill ju ha sommarvärmen tillbaka!!!

Dagen idag har ju annars mest bestått i att plugga.. torsdag skrivs första tentan och fredag restrerande 3! Känns som att jag verkligen ha detta över NU! Är (ja jag är tjatig) men ni förstår inte hur less jag är nu.. ska bli skönt med uppehåll sen, för ärligt vette tusan om jag fixat 1 termin till.. total noll motivation fastän det är både intressant och ett roligt ämne..

Har även följt syrran till Böle för dräktighetskoll av hennes häst, och jo då.. nog var Electra dräktig.. på 24 dygn (och inte 16!) så hon är nu beräknad till 1 april!! Hehe, ett litet aprilskämt kanske kikar ut=)

Trött är jag oxå.. MKT trött.. varit det i ett par dagar! Tydligen rätt vanligt vid denna tidpunkt på graviditeten, men kan ju även ha att göra med detta intensiva pluggande eller lågt järnvärde. Jag ska ju till BM på måndag så då får vi se! Har sovit middag två dagar i rad trots 8 timmars sömn under nätterna.. det är inte normalt för och vara mig=)

Nä nu ska jag gå igenom olika sekvenser på en MR=) Alltid lika intressant, hahaha!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0