4 underbara månader..

4 underbara månader har Amanda funnits i våra liv! De 4 absolut bästa månadern i mitt liv, älskade lilla dotter!
På sin 4 månaders dag fick hon göra ett besök hos BVC för lite vikt och längd, lilltjockisen fortsätter att växa (iaf på bredden) men längdmässigt hade hon bara ökat 0,5cm! Å andra sidan kanske de inte är så konstigt då hon växte 1 cm i veckan första 14 veckorna=) Nån gång måste ju kroppen pausa och ta igen sig lite;) Ligger faktiskt PRICK på kurvan vad gäller både vikt och längd, och huvudet 1cm större=)
 
 
I och med 4 måanders dagen fick hon ju äntligen prova på en liiiiten tesked mosad potatis utspädd med lite flytande (mjölkfritt) margarin och bröstmjölk.. det smakade, BLÄ! Haha, jag höll på att trilla ned från soffan för att jag skrattade sååå mkt åt hennes grimaser! Haha, men hon åt faktiskt upp sin tesked om än de var mycket, mycket konstigt!!;)
 
Hunnit med lite ärenden på byn, bla bokat en klipptid lagom till jul, veckohandlat och köpt ett fantastiuskt gott doftljus från floristen! Sara hade det hemma hos sig och jag insåg direkt att DET DÄR SKA JAG HA! Luktar sååååå gott (och är dessutom billigare än party lite=) Tror nästan jag ska in och köpa ett till, måste lagra upp, hehe=)
 
Nä lite kvällsfika och sen en tidig kväll!
 
/Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

du borde testa yankee ljusen, luktar himmelskt gott! :) men kvalitémässigt har jag nog aldrig lyckats hitta bättre ljus än partylite. (och om man räknar brinntid också) (fast lite partisk är jag nog) ;)

Svar: jag har yankee ljus hemma=) Ja jag ska ju testa det här från floristen, tände det igår och är det mkt nöjd över att det doftade så lagom i hela huset.. ska jag försöka ha koll hur bra brinntid det är, men det syns då inte ens att jag hade på det 6 timmar igår så jag tror jag kommer vara nöjd=) MEN party lite är ju ALLTID bra!!!! synd bara att de e så dyrt..:/
ouzzo.blogg.se

2012-11-20 @ 21:58:16
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0