det där med USA!

ja idag är det val.. faktiskt rätt intressant om ni frågar mig! Är inte speciellt intresserad av politik men just när det är val i Sverige och i USA är det rätt intressant att följa.. inte för att jag tror jag kommer sitta uppe till 05 imornbitti för att se vem som vinner i USA men ändå;)
Frågar ni mig är det ett självklart val detta år.. Obama bara måååste vinna detta! fast jag tror han gör det oxå!
 
Annars då.. lillan slocknade för 20 minuter sen.. känns som hon bara somnar tidigare och tidigare.. brukar försöka ha henne vaken till runt 19.30-45 iaf men nu slocknade hon redan 19.15.. helt slut, men då sov hon inte så mycket middag då vi varit på föräldra/mamma utb idag! Kul och intressant, gick igenom mycket om mat och snaaart får ju Amanda börja äta smakportioner! Inte för att det kommer förändra nått.. det är ju som sagt bara smakisar och ingen mål ska ju ens ersättas förrän tidigast vid 6 månader så vi kör på med amningen, men ska bli kul att få ge henne lite potatis/morot/majspure typ!
 
Hm, undrar om man skulle ha tagit sig en kvällsmacka, japp de tror jag på!
 
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja alltså jag förstår inte hur folk tänker som ska rösta på romney..!!?

2012-11-06 @ 20:34:52
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0