det e kul nu!

Ja luleå har ju gått och blivit Kuleå! herregud.. 3 matcher och 17-1 i målskillnad.. 17 mål på 3 matcher??!! Herregud, snacka valut för pengarna!!
2:a i tabellen.. känns bra inför uppehållet om nån vecka!
 
Annars då, dagarna springer fram.. hinner knappt med!
 
I söndags var det ju skyltsöndag.. fyndade en mössa till Amanda på Kleda för 20:-... skulle ha kostat 200 så då e de väl bara slå till=) Supersöt, och borde sitta gode perfekt på lillans huvud fram mot våren=)
Ett par dregglisar på nya barnaffären fick Amanda oxå och så passade jag på att köpa ett till doftljus på floristen! Har använt över halva redan.. det är tänt dagligen från ca 16-22 (om vi e hemma alltså, hehe=)
 
I måndags var jag på mammaträff på folkan! Massa surr med mammor (och bebisarna såklart) och lite snack om träning och dyl efter förlossningen! Nästa vecka ska vi ha gympa tillsammans med våra små barn! HUR KUL BLIR INTE DET DÅ!! jag längtar då massor!!=)
 
I tisdags var det först ATG med min häst som varit ruskigt halt sen en vecka tillbaka. Visade sig "bara" vara en hovböld så johan har skott på en sula efter att kliniken fått skära upp halva hoven på stackars Q!! Efter en snabbdusch hemma var det BVC träff med genomgång om tal och språk! Därefter middag och hockey hos mamma och pappa.
 
I onsdags hände de inte så många knop! Jag gjorde lite ärenden på byn (köpte fler dregglisar.. haha dom används som kräkisar här hemma, för värre unge till och kräkas har jag sällan skådat;)
 
Och så idag, torsdag! Har varit en sväng till ÄRF och tittat på lite löshoppning, sen blev det middag hos min syrra och så hockey på det! Amanda fick somna i vagnen och sen vaknade hon inte ens när jag tog henne från vagnen till bilbarnstolen och sen barnstol till säng! Haha.. skönt när dom sover så bra!!;)
 
Imorn blir det ett besök till Erik för lite akupressur.. tänkte boka en gång till efter denna oxå.. 4 ggr så får vi se sen men jag känner faktiskt en viss skillnad i foten.. inte jättemkt men litegrann!
Sist jag var där satt han ju nålar i hela benet och foten MEN även i örat.. japp.. ni hörde rätt, en nåljävel i örat! haha.. men de hjälpte.. SJUKT NOG.. det onda i örat finns pga av problemet i foten.. de ni! Denna kropp alltså=) slutar aldrig förvåna en!
 
Nä nu väntar sängen.. det e ju en dag imorn med!
 
//Emma
 
bjuder på en 9 år gammal bild på mig och min första häst Motiv!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken underbar bild!! :)

2012-12-04 @ 22:23:01
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0