En riktigt pappadag!

Ja idag har Amanda fått ha en riktig pappadag! Jag har nämligen varit till kliniken med min häst på morgonen och nog kändes det ju skönt när Niklas var ledig och kunde vara hemma med henne.. dels för att det blir betydligt besvärligare att ha 2 hästar och 1 barn på 2 vuxna.. men sen rent säkerhetsmässigt.. så då tackar jag pumpen.. nog är det smidigt att kunna pumpa ut och sen i lugn och ro kunna fixa det som ska fixas!
 
På eftermiddagen tog jag och Amanda oss till BVC för träff! Hade en trött tjej som somnade efter drygt 1 timme, och sen sov hon till kl 16.30, då hade hon ännu mer pappatid och mys och sen pumpade jag ut igen och nu sitter jag hos mamma och pappa och ser hockey! försenad sådan.. så Niklas har gjort nattningen ikväll oxå! Ringde och kollade om det gått bra och ja.. hon sover då iaf så!!=)
 
Känns skönt, och det tycker ju såklart även min kära sambo, att kunna vara mer delaktig och kunna ge mig lite egen tid ibland.. var faktiskt drygt 2 veckor sen jag såg hockey (jag brukar ju ALDRIG missa en match=)
 
Fast efter en dag då jag inte varit med min dotter heeeela dagen känns de lite i mammahjärtat... ett sånt där sug efter att bara hålla om henne en liten stund=)
 
Nä nu ska jag se hockey!
Ja just de min häst på kliniken.. vi tar den historien en annan dag!
 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0