fars dag

nu har ju vi blivit föräldrar och med de ska nicklas få fira sin allra första fars dag.. jaha, de firar han med att jobba 05-16.. kul kille=) hahaha, nä men vi "firade" lite igår istället. Hade för en gångs skull en myskväll bara vi två, beställde hem mat, såg film och åt ost och kex på kvällen.. sådär lagom mkt.. lite kvalitetstid tillsammans är så mkt mer värt än en blombukett typ, ffa då han ofta jobbar både fred och lördagkväll/natt.
strax slutar då min bättre hälft att jobba så då ska vi iväg till hans föräldrar på middag! sen blir det nog en lugn avslutning på denna dag, som mest varit lugn! Förutom stallet har jag och Amanda mest myst här hemma, sett så mycket bättre och så sovit.. hon  somnade på mig i soffan så då passade jag på att ta mig en tupplur oxå;) Nu sover hon sen 3 timmar tillbaka ute på altanen.. går nog inte att säga nog många gånger hur skönt det är att hon sover middag så otroligt bra! som igår när jag var så trött efter den långa fredagen sov jag middag i 3 timmar med henne=)
 
sist.. hade väntat så på att få höra magnus uggla sjunga på engelska, vad händer? Jo han översätter låtjävlarna till svenska... gaaaah! Fast jag kan hålla med om att den blev grymt bra ändå=)
 
/Emma
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Nämeh, det där är ju hos oss! :D När var det??! :)

2012-11-11 @ 17:14:56
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Emelie - mamma till Emilia

Men då kanske vi ses i morgon :)

2012-11-11 @ 19:01:40
URL: http://mliwestbom.blogg.se
Postat av: Karin

Ja Fyra nyanser av brunt var ju bara skitdåligt!! Men den här serien är ingen komedi precis. Sjukt hemsk men bra! Du måste se :) om inte annat bara för att lära sig nåt! :)

2012-11-13 @ 20:46:06
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0