Middagsdags hos mamma!!

Ja i veckan har jag ätit middag med mamma både mån, tis och idag tors!! Både jag och mamma har varit själva mest hela denna vecka så då kan de väl vara trevligt med lite sällskap vid middagsbordet då männen e på språng!! Niklas har jag slängt iväg till Stockholm på grabbsemester! Dom är och ser AIK-Napoli (fotboll..) ska bo på hotell och säkerligen dricka en massa öl;)
Måste bara få ge en STOR tummen upp till barnbutiken som öppnat på byn (eller öppnar ju egentligen på sön men man kan kika redan nu) superbra sortiment och MKT kläder!! Kul med både vardag och fest, och roligt med lite annat än storkedjorna i Luleå/Piteå! Såg dom bla hade Lundmyr, kids koncept och Pippi!! Ja verkligen GILLA knappen!!! Så jag tänkte shoppa lite på söndag då de ju är skyltsöndag här hemma!! Mysigt!
Nä nu väntar sängen på mig! Imorn ska jag till Erik Jonsson för lite akupressaur!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi ska på skyltningen på byn då måste vi alltså in där :) var är den? :)

2012-11-23 @ 17:56:23
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0