Sååååå mycket bättre!!!

nu har vi haft myshelger flera helger på rad! Våra superfredagar och lördagar har återupptagits på allvar känns de som!
I fredags var de ju i sedvanlig ordning x factor! Haha, kalla mig nördig om ni vill men jag bara älskar de programmet! Lördag bjöd på filmkväll då nicklas för en gångs skull var ledig! Så vi bjöd in lite trevligt folk, hyrde the woman in black! helt okej film får jag väl ändå säga, men "harry potter" är verkligen ingen toppskådis!!!
i går såg jag reprisen av så mkt bättre! egentligen anser jag ju att det är ett pensionärsprogram men då magnus uggla är en av mina favorit artister i sverige (även de kanske lite nördigt, men så är de!!) Ja ugglan e ju med i årets upplaga oh herregud vad ska man säga! han är bara så sjukt grym!!!
Hans version av "jag och min far" är redan en klassiker som miss Li sa! Kan inte annat än att hålla med! Den berörde verkligen.. måste förövrigt säga att Magnus Uggla och Darin är dom klart lysande stjärnorna! Vilka härliga tolkningar dom gör! Hits av varenda låt typ;)
 
Nu ska jag ta och äta lunch, har scones i ungen som strax är färdiga, sen blir det att städa huset! Bara passa på då lillan sover middag=)
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tyckte att den där filmen var gode läskig faktiskt!! Men konstigt att se "harry potter" i nåt annat än harry potter ;) och nä han är ingen toppenskådis!!
Ja Uggla var grym i lördags! Herregud :)

2012-11-05 @ 14:38:43
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0