TACK!!

Ja tack kära medborgare i USA för att ni så troget röstade fram Obama för ytterligare 4 år! Det känns fantastiskt bra! Vi "politik nördar" i detta hus har smått följt valet inatt. Nicklas steg upp där vid 02.30 och satt vid tv:n en stund, jag ammade lite extra länge så jag oxå kunde se.. haha, sen var det skönt att vakna vid 06 och se att det var över och att rätt kandidat vunnit!!
 
Idag har veterinären varit upp till hästarna och gett dom vaccination.. för Q hennes årliga och så fick lilla Quinta sin första spruta av tre! Så duktig lilltjej, reagerade knappt!! Lika cool som Amanda!! Jag fick riktigt tuffa brudar jag, haha=)
 
Annars då.. har förbannat ont i min rygg.. red ju förra veckan och 4:e dagen kände jag att det högg lite i ryggen då jag red och mot slutet kunde jag knappt andas utan att de gjorde ont.. jaja, träningsvärk tänkte jag.. men sen dess har det blivit värre.. fram till igår, då kändes de något bättre igen.. men bra? Nä.. kan knappt lyfta min dotter i vissa lägen, och skjuta en vagn gör riktigt ont.. däremot går det bra att gå, stå, sitta.. konstigt.. Jaja jag har bokat tid för en genomgång av kroppen hos akupressur Erik Jonsson på tisdag så är det inte bättre då får jag väl se vad han kan hitta på!!=)
Har faktiskt lämnge velat gå till denna kända massör på byn, och fick ju presentkort förra julen för att kunna gå till honom, men då var jag ju gravid och sen snittad.. men nu känner jag att det inte är nån fara på taket längre! Spännande ska det bli och intressant att se vad han säger om min skada.. kanske kan göra nått åt foten? ja.. har ingen förhoppningar men samtidigt har jag ju aldrig gått till en sån här person med mitt skadeproblem!
 
Ja på tal om nästa vecka.. En ny mammaträff ska starta upp för "unga mammor" vilket jag var lite sugen på att besöka på måndagen!! Kul att träffa anndra barn och mammor=)
Sen ska jag till spec. mödra i Piteå på torsdag (FRÅGA MIG INTE VARFÖR!!!) ska träffa Åke (som hade hand om mig och "mitt fall" under hela graviditeten..) kanske du har tid att ses då Sara?=)
Ja, och fredagen bjuder ju på BIO i Luleå och lördagen namnkalas för Melissa! Mycket rännande men det är väl bara fantastiskt kul!!!
 
Ja dag

Kommentarer
Postat av: Saara

Har inga planer nästa vecka mer än att fixa lite inför namnkalaset, så torsdag borde jag absolut kunna ses! :)

2012-11-07 @ 13:23:03
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

Erkänn nu Emma att du väntar en till ;-)

2012-11-07 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0