barnvakt för första gången!

Ja som rubriken lyder har jag för första gången lämnat Amanda till sin mormor och så åkte mamman iväg på klippning och ögonbrynsplockning! Åååå så underbart med lite äkta kvalitetstid, att få lite ompyssling utanför huset! Var dock lite nojjig och hade bråttom hem sen (var borta 1 1/2 timme totalt) men när jag kom låg lillan och sov! Sååå skönt!!
Härligt att få plocka dom vidriga buskarna till ögonbryn och att få bort lite nött hår! Nu ska det bara färgas så de inte e så dassigt i färgen=)
Annars har dagen idag bestått av mamma träff, vilket var mysigt! De sötaste var när alla barnen låg på en madrass tsm, då ville jag äta upp dom allesammans!
Tog en sen tur till stallet och duschade Q och pysslade med Quinta oxå! VÄLBEHÖVLIGT och skönt med lite pyssel i stallet.. blir svårt att hinna med alla ggr då man har lillan som än inte sover helt bra i vagnen (om än de sakta börjar komma=)
Ja ingen har väl missat första snön heller, tycker de e rätt mysigt faktiskt, och hellre snö än vidrigt regn!
 
En riktigt bra och härlig tisdag med andra ord! Gårdagen var inte heller så dum, då var Erika här med lille Samuel och sen bakade jag lite på kvällen!
Imorn ska jag baka bullar och se om jag lyckas med de (fram med måttstock och tidtagarur=) Sen är det hockey på kvällen, och torsdagen bjuder på fotografering av lilla hjärtat i Lindas studio! Kul och få se deras hus oxå! Känns härligt med lite lagom mkt planerat.. så hinner man med en massa mys oxå men inte så de blir långtråkigt=)
 
Nä hoppa i säng nu va! kl har passerat midnatt (vilket min dotter för ovanlighetens skull inte verkar ha fattat.. hon vaknade för drygt 20 min sen och ligger och "pratar" med sina händer.. hahaha, lite roar små var de va=) De e tur hon e snäll och inte vaknar upp och skriker, hon fattar nog att hon egentligen ska sova, men jag vet ju själv hur de är ibland.. då man är så där superpigg och inte kan sova fastän man borde=)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det var riktigt mysigt att få vara med Amanda och bara rå :-)

2012-10-23 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0