Bullbak!

Ja idag har det bakats kanelbullar här hemma! Sen har jag och lillan myst en massa och nu sover hon ute i vagnen sen 2 timmar tillbaka! Tror hon tycker de e skönt när man får gosa ned sig i vagnen och perfekt temeratur på runt nollan ute! Skulle nog jag oxå sova gott=)
Haha, en kul sak.. jag fick ju en babyvakt av mamma som jag invigde idag.. en del här inne och en ute i barnvagnen som  står på altanen.. nu till de roliga.. när jag står och bakar för fullt hört jag röster från babyvakten.. tittar ut på altanen och ser 2 av grannarna stå och prata typ 25 meter bort! HELT SINNESSJUKT!!!
"kommit mycket snö.."
"ja, undrar om det stannar?"
"Nä de försvinner nog"
"jo är ju rätt varmt ute.."
ja osv.. haha, jag höll på att dö av skratt.. dom pratade inte ens högt, utan normal samtalston! Ja, värsta tjuvlyssnarapparaten.. hehe.. Får väl säga att jag e mkt nöjd över babyvakten! Och inte alls farligt dyr på barnens hus (under 600:-)
Nä, nu ska jag passa på att städa, för lillan lär väl inte sova huuuur länge till som helst (tror jag iaf=)
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0