Det är ju bara hockey

gårdagens incident i matchen mellan luleå och hv71 var verkligen obehagligt.. det är då man känner "det är ju bara hockey.."
den sporten som (förutom ridningen) ligger mig varmast om hjärtat.. man sitter framför tv:n, eller på plats i arenan och svär, skriker, slits mellan hopp och förtvivlan.. och så händer detta och helt plötsligt var det verkligen "bara hockey.."
Nu verkar de ju som tur är ha gått bra för Oscar, och att det "bara" är en mycket kraftig hjärnskakning.. men bilderna var obehagliga.. usch.. ble en olustig känsla och tyckte de var bra att dom bröt matchen.. det tyckte nog alla spelare oxå.. tankarna går liksom inte kring hockey när något sånt händer!
 
Idag ska vi och gratta Nicklas minsta lillasyster som blir 16 år! och sen är det ju säsongsavslutning av DALLAS!!! Oj,oj.. det slutade ju så spännande sist! Kan knappt bärga mig=)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - mamma till Emilia

Hon har inte reagerat någonting :) Har ätit mjölkprodukter i 3 dagar nu och inget gnäll. Tack och lov!

Jag vet att när Gunilla var här på besök i augusti, så frågade hon om jag var intresserad av föräldrautbildningen och att den isf skulle starta lite senare. Men sen har jag inte hört någonting. Har dom ringt till dig eller? När ska den isf vara?

2012-10-10 @ 11:21:07
URL: http://mliwestbom.blogg.se
Postat av: Emelie - mamma till Emilia

Ja riktigt skönt! Har saknat att äta yoghurt och fil :) Näe magknipen verkar vara borta. Hon har varit bra nu i flera veckor, men jag har ju som sagt varit stenhård när det gäller matintagen. Så nu ska jag börja testa mig framåt för att se vad hon reagerar på :/

Har Amanda nå magknip nu då? Vet du vilka saker hon inte tål? Ja de är ju bra att vara på den säkra sidan, ifall du är säker på att de är mjölk hon är känslig för. De är ju tur de finns Internet sidor med mjölkfri mat recept, när fantasin inte är på topp.

Ojdå, ja de kan jag tänka mig om de är mammor ända från maj månad. Men vad tråkigt att inte våran grupp blev tillsammans. Men du fick ju i Juli, så dom kanske inte ville ta in nån fler efter julimånad. Du får skriva sen och berätta hur de var :)

2012-10-12 @ 08:58:02
URL: http://mliwestbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0