det här med vampyrer...

ja både jag och Nicklas älskar faktiskt serien vampire diaries! Bland de bättre serier som gjorts faktiskt på senare tid (okej nya Dallas är fasen bättre, hahaha) men nu när vi snart sett färdigt säsong 3 och inte har så mkt mer att se innan 4 släpps tog nicklas saken i egna händer.. igår när han kom från luleå hade han nämligen varit och köpt säsong 1, 2 och 3 av TRUE BLOOD! hahaha.. jasi de här med vampyrer alltså!
Så snart får vi ta och se den serien oxå, hoppas den är bra.. har aldrig sett mer än 5 minuter då TV varit på så vet knappt vad de handlar om=)
 
Nä nu blir det att baka lite! Nicklas är i Luleå och det regnar ute så vad passar då bättre åän att köra ungen varm och baka lite mjölkfritt=) Tror jag ska köra på mjuk pepparkaka med lingon, chokladbollar och kolakakor! Japp så får de nog bli!
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika B

Nu blev jag extremt avundsjuk! Jag älskar true blood! Jag flyttar in hos er :-)

Svar: hahaha, jag de låter ju bra! Då hoppas jag den e bra=)
ouzzo.blogg.se

2012-10-09 @ 13:56:26
Postat av: Erika B

De är många som har tyckt den är bra så gillar man vampyrer så kommer du tycka om den :-) de är väldigt mkt sex i den haha!

2012-10-09 @ 17:51:14
Postat av: Karin

Jag har aldrig sett Vampire diaries men alltså True Blood är riiiktigt bra!! :D Från början tyckte jag det var sjukt skämmigt att se för det är gode snuskigt haha.. (särskilt i början tyckte jag) Men riktigt himla spännande och man fastnar för karaktärerna!! Jag tror jag vet en favvo som du kommer få! Han är en av mina iaf ;)

2012-10-09 @ 21:34:54
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0