Ett par trevliga dagar!

Ja senaste veckan har varit en trevlig och mysig vecka där jag och Amanda hunnit hänga med Sara och Melissa en hel del=) Förra veckan (onsdag) var vi på besök hos dom i Piteå och i veckan har Sara och Melissa varit här både måndag och onsdag! Såå supertrevligt med finbesök=) Dom e så söta våra tjejor tsm!!
 
Det annars så tråkiga vädret har bidragot till en hel del filmtittande med både Nicklas och lite vänner! Hoppas verkligen på sol snart för jag e less på detta tråkiga väder!
Lite bakande har jag faktiskt hunnit med (hör och häpna!) Amanda fick vara med på ett hörn (på en filt på golvet..) hon var mkt nöjd och jag förklarade allt jag gjorde så hon kanske blir en bättre kock i köket än sin mamma;) Har dock inte gett mig in på något avancerat, chokladbollar och sockerkaka men jag e nöjd jag lyckas med även de lättaste=)
 
Annars har dom ringt från bvc ang familjeutb som ska starta nu i oktober! Kul kul! Se ännu fler bebisar=) Hade tänkt ta mig på lite sånna träffar kommunen anordnar (kyrkan eller vad de e, men hon får bli ett par veckor till först=)
Shopping skulle jag oxå behöva hinna med snart.. det är inte många veckor innan typ alla pyjamaser är urvuxna! Tror jag bara har 2 i storlek 62 nämligen.. och 56 börjar snat vara litet!
 
Nä nu ska jag göra min sambo sällskap i soffan.. det är fotboll och han vill väldans gärna att jag ska låtsas intresserad över AIK, hahaha vilket skämt...
 
/Emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har ju så sjukt mycket kläder i 62 så jag har börjat att bara använda dom nu så jag kanske hinner använda alla jag har i 62 innan de också är för små ;) fast en hel del 62 är för stort, men då ser hon bara extra söt ut ;)

Svar: jo massor med bodys och jackor men typ inga pyjamasar=) Ja använder alla 62 kläder för fullt, dom e inte ens stora.. tycker skillnaden mellan 56 och 62 är ganska liten (förutom pyjamasarna som hon fortfarande har 50/56 på, haha=)
ouzzo.blogg.se

2012-10-05 @ 10:32:57
URL: http://saraah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0