fantastisk lördag!

Ja gårdagen bjöd på en överraskningsfest för Sara! Eller fest och fest, kalas/middag snarare! Supertrevligt verkligen om än jag hade en tjej som vid 19.30 började bli gode trött och efter de var gnällig mest hela tiden.. hon e ju van att somna vid 20.00 och alltid i soffan eller sin egen säng (inte famnen) så de var en riktigt övertrött tjej igår kl 23 när vi var hemma.. somnade i bilen på vägen hem men vaknade hemma igen och trött och grinig! Ja de smällar man får ta, jag tycker inte de e så jobbigt själv, men man tycker ju lite synd om dom små liven däremot!
Idag har det därför varit en gnäll-dag för lilla tösen! Fortfarande trött efter gårdagen så var det en tjej som somnade 19.30 (orkade knappt äta färdigt, och då har jag en tjej som i vanliga fall bara trycker utan stopp;) Nu sover hon gott med pappa uppe på loftet, ska strax göra dom sällskap för jag är själv rätt trött efter ett par nätter med på tok för lite sömn!
Men gårdagen var helt underbar och kul att få överraska och göra något annat än bara presenter och fika liksom=)
Sara, tror du är 19 här (skulle fylla 20=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tänkte just vad det där var för bild:-) var sjukt trevligt igår<3

2012-10-14 @ 22:38:38
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0