filmmys!

Igårkväll blev det filmmys här hemma med Simon, Sara och Stina! Kan säga att de var ett ganska bra tag sen så de var trevligt! Såg en film som definitivt inte är MIN typ av film, PROMETHEUS hette den! Måste ändå säga att jag ger den godkänt! Ja, hade jag fått välja ahade jag ju aldrig ens slagit på den (och försökte övertala dom andra att stänga av "skiten" efter 5 minuter..) men nää, efter dryga halvtimmen var jag fast och att den var över 2 timmar kändes då inte (så då måste jag ju gillat den=)
Och på tal om mys, på fredag kommer MALIN hem!!! ååå vad myskvällar de blir de! Saknar henne otroligt mkt verkligen!
 
Sötaste lilla tjejen har börjat avguda sin vagn tror jag! Eller så är de kylan;) men nu sover hon middag varje dag i den i 3-4 timmar! Värsta lyxen för mamman!!! Första dagen var jag nästan chockad och igår när hon hade sovit över 4 timmar tänkte jag att de här får jag igen ikväll men näää. så mellan 13-14 tiden och fram till runt 17-18 sover hon ute! Ganska perfekt, men då sover hon ju inprincip inget mer under dagen, en liiiten powrnap på 15 minuter strax före lunch bara! har räknat ut att hon är vaken runt 8 timmar per dygn nuförtiden, ganska normalt med andra ord (ganska mkt till och med..) men de gör då inte mamman nått;)
 
Nä nu ska jag väcka min sambo som jobbat natt för jag måste upp och luncha mina hästar!
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh mysigt med filmkväll! :) Det går lite upp och ner med koliken, en del kvällar går det superbra och en del kvällar är hon vaken flera timmar och skriker.. Men så länge hon sover bra på nätterna är jag tacksam :)

2012-10-21 @ 14:15:37
URL: http://evelinalidman.blogg.se
Postat av: Emelie - mamma till Emilia

Haha så tyckte jag också om filmen. Tänkte efter 5 minuter vad de här är för skit, men höll ändå ut. Sen blev den ju helt plötsligt spännande.

Näe du Emma. De är bara du pratar med bm om att byta grupp. Inte kan du ju svika oss :)

2012-10-23 @ 12:44:00
URL: http://mliwestbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0