Finbesök!!

Igår var de finbesök till lilla Amanda! Min mormors syster och hennes ena dotter, dvs mammas kusin!! Kul, då det var ett tag sedan jag träffade dom! Lillan var poppis (som alltid) och fick två Supersöta klänningar med tillhörande tights/leggings! Dessutom lite "vinterstuk" på klänningarna så de passar ju perfekt nu när kylan börjat komma! Den ena var dessutom härligt julröd och i storlek 68 så lär bli perfekt att ha mot december!!
Den andra klänningen är den hon har på bilden nedan med matchande leggings! Sötaste lilla tjejen min!:) pappa upp i dagen;)


Kommentarer
Postat av: Sara

jag fick av mamma och från min faster två klänningar som också var tjockare och mer vinterstuk, så det passar ju perfekt :) Så söt hon är! härlig blå färg också :)

2012-10-08 @ 14:58:13
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Men så söt :)

2012-10-22 @ 22:43:28
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0