man blir fasen deppig!

av detta väder kan jag verkligen känna mig deppig.. så less på regnet som öser ned.. mina hästar simmar snart i hagen:(
Som lite tröst på detta väder köpte jag en ny vår/höstjacka igår (typ sportjacka/fritidsjacks.) Tycker personligen sånna är både snyggare och mer funktionella än snygga modejackor. man ser fräsch och hurtig ut, haha.. så kan jag ju låtsas vara hurtig helt enkelt=) Ett par mjukisyxor, ett par vinterhandskar och en ljuslykta fick oxå följa med hem! Ja och så nicklas.. han handlade minst 5-6 tröjor, en vinterjacka och en mössa! Så har vi fått lite nytt och fräscht i klädväg här hemma oxå! Lillan däremot, fick vara utan denna gång;)
 
X factor premiär igårkväll! Sara och Simon kom förbi=) Grymt bra program om ni frågar mig! Känns lite amerika över det och mkt mer modernt än IDOL.. så jag vet ju att dom närmsta 10 fredagskvällarna är räddade=)
 
Idag får vi se vad som händer.. tänkte passa på och tvätta lite, kanske renbädda och städa oxå.. kändes ju lagomt skoj men å andra sidan bjuder ju inte vädret på så mkt utomhusaktiviteter!
Tror faktiskt min kära sambo är ledig ikväll (han jobbar ju ofta fre och lör natt i vanliga fall) så kanske skulle passa på och ha filmmys.. var ett tag sen man hyrde film nu!
 
underbara och älskade lilla Sigge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0