Niklas har bakat!

Ja herregud, igår bakade Niklas chokladbollar!
Jaha kanske ni tänker, MEN han har aldrig under de drygt 5 1/2 år vi varit tsm bakat! Laga mat gör han och är duktig på de (fasen bättre än mig) men baka.. så jag blev faktiskt riktigt paff när jag kom hem från stallet=)
Haha, kul när nya sidor fortfarande kommer fram efter så många år!
hehe, och jag kunde väl knappast vara sämre så idag har jag gjort kanelbullar!=)
 
Duktiga Amanda har ännu en natt sovit bra! blir bara längre och längre... snart kanske de är heeeeeela nätterna om hon fortsätter såhär! idag vaknade hon först 04.20 (och somnade 19.30!)
 
Nä nu ska jag svamla runt lite på nätet medan lillan sover middag ute på altanen=)
 
//Emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, härligt! Heja Pickles :D blev de goda då? När jag hälsar på nästa gång förväntar jag mig en boll! ;) (stewen har för övrigt heller aldrig bakat..!)

2012-10-31 @ 22:26:51
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0