shopping!

Ja gårdagen bjöd på en heldag med shopping i Luleå! Underbart! Min lilla tjej (som förövrigt blev 12 veckor igår) var hur snäll som helst och sov eller låg och filosoferade i vagnen från kl 10-19!!! Vi han med att både äta på exotic och fika på ett cafe!
Köpte faktiskt en hel del (mest till lilla tjejen då=) 4 strumpbyxor, 2 par tjockare sockar, 2 pyjamasar, en "mitt första år" bok med nalle puh (såklart!) ett par byxor, en mössa, en babyvakt, och 2 nappar!
Sen passade jag på att införskaffa en massa presentpapper och julpapper! och så fick katterna en massa ny mat och kattsand! Perfekt, har man för ett tag framöver!
En riktigt härlig dag med andra ord! hade dock fortfarande gärna skaffat 1-2 pyjamasar till i 62 eller liten 68 men, men kanske beställer de från nätet istället=)
Nu ska jag göra mig klar för lite nya äventyr! Berättar mer om det imorn!!!=)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men så skönt att hon sover bra på nätterna, är ju viktigt man får sova! Ja det är samma här, några nätter som hon vaknar tidigt på natten och inte kan somna om, men oftast brukar hon sova bra till kl.4 iaf :)

2012-10-13 @ 14:47:27
URL: http://evelinalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0