sömnbrist...

har börjat få svårt att somna om efter nattmålen med lillan.. ganska jobbigt ffa när man går och är trött resten av dagen.. droppen var dock igår då jag var så trött att jag gick och upp för att sova redan kl 22, men lyckas inte.. så övertrött att jag låg vaken till 00, och när Amanda vaknade för att äta vid 01.30 var jag mer död än levande! Suck.. har väl aldrig varit någon som kan sova "när och hur och var som helst" men nu har det blivit en ond cirkel av det hela så idag när Amanda somnat i vagnen gick jag upp och sov middag i 2.5 timmar! Så skönt! Ja alltså Nicklas var ju hemma och hade koll på lilltjejen (om ni undrar=)
Kan säga att jag längtar till den dagen det bara är 1 mål/natt eller ännu bättre INGET nattmål alls;) Jag vaknar till så mkt (klarar inte av att bara "sova mig genom") som många gör när dom nattammar!
Jaja nog om de..
 
Har slutat äta godis! Japp skulle ha börjat i fredags men då såg vi ju film i lördags och tror ni inte sara OCH Simon hade köpt med sig en massa gotte??!! Suck, inte kunde jag ju låta bli;) Haha, hur kunde de gå såååå fel med godisätandet? När jag var gravid åt jag knappt godis och nu är jag totalt galen!
Jaja, inget godis sen i lördags och det får väl ses som en BRA sak (för och vara mig..) lär bli jobbigare på fredag då det är fredagsmys med x factor och så lördag och inflyttningsmiddag hos Sara!
 
Nä nu ska jag kika på lite bebiskläder, det är alltid lika roligt;)
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att du fick sova middag!! :)

2012-10-24 @ 09:04:44
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0