Trevlig fredag!

Då var fredagen slut och jag trodde faktiskt inte den skulle bli såhär trevlig! Tanken var ju att den skulle tillbringas i Piteå hos Sara men då lillan är lite förkyld ville jag ej riskera och smitta ned hennes tjej!! Så jag trodde de skulle bli en riktigt ensam dag och kväll här hemma men nä då! Började med en över 2 timmar lång promenad med Erika och Samuel:) härligt värre och fint väder!! Sen blev kvällen riktigt trevlig ändå! Såg hockey (i hockeysoffan) med syrran, Tommy, pappa och Simon!! Så jag ska ju inte klaga:)
Nä nu väntar verkligen sängen! Lillan ligger redan här bredvid och sover:)
liten börjar bli stark i nacken och gillar få man lägger en filt eller handduk under bröstkorgen så hon kommer upp en bit från backen! Då ser hon ju golvet och ev intressanta föremål mkt bättre:)


Kommentarer
Postat av: Emelie - mamma till Emilia

Men så söt man kan vara! Emilia hatar att ligga på mage. Måste isf underhålla henne om de ska ske. Dom är ju så söta när dom ligger på mage och höjer upp huvudet för att inspektera världen runt omkring.

2012-10-20 @ 03:38:09
URL: http://mliwestbom.blogg.se
Postat av: Erika

Vilken sötnos! :)

2012-10-21 @ 16:14:25
Postat av: Karin

Så söt hon är lillplutten :)
Vi blir borta 2 veckor :)

2012-10-22 @ 09:35:55
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0