En härlig höstdag!

Oj vilken härlig höstdag de varit idag! Varit ute på promenad med min lilla familj, syrrans familj och mamma! Hamnade (såklart) på centrum för en liten fika:)
Härligt värre och lillan njöt av att åka i vagnen! Ser så härligt ut när dom är så mysigt nedbäddade! Än behövs ju ingen åkpåse men hon har ju både täcke och kudde och de e verkligen så fluffigt och mysigt;)
Har tänkt på en sak, fy fasen vad jag fikar mkt.. Är på fik flera ggr i veckan faktiskt! Fast de gör ju inget för de e både trevligt, mysigt och grymt gott.. Men tyvärr inte vidare nyttigt;)

Efter både promenad och fikapaus blev de hockey och middag hos min syrra (renfile!!) Mmm Tommy kan de här med att göra en perfekt stekt filé, lite lite rosa och sååå mört och gott!
Hockeyn gick ju lysande oxå, vinst med 3-1 mot AIK och vi har ju faktiskt inte förlorat nån match än:)
Lillan var så snäll och sov sig igenom heeela matchen i syrran och Tommys säng;)
Kvällen har varit av de lugnare slaget med tv mys med min kära sambo!
Nu väntar sängen och nån timmes sömn innan liten vaknar för ett litet matbreak:)
Här har vi sköna bönan som sover gott i vagnen tidigare idag:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Gu vilken söting!! :D
Nä jag ser inte Dallas faktiskt.. såg någon snutt av första avsnittet men började inte följa det.. kan inte titta på HUUR mycket som helst ;) haha. Två panka tjejer tyckte jag verkar svindåligt på reklamen! ;P Ja snart är det solsidan!!! :D

2012-09-23 @ 11:46:22
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Erica - Blivande Mamma

Åh så himla söt :)

2012-09-25 @ 13:40:22
URL: http://iowbwy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0