En shoppingvecka!

Har varit en mkt bra vecka! lagom händelserik och med lite utflykter för mig och Amanda=) Underbart med en dotter som är snäll både i vagnen och bilen.. blir så mkt lättare att hitta på nått då!
I måndags blev det en lugn innedag där vi såg TV, japp Emma har börjat se OTH igen, hahaha=)
Tisdagen bestod av lunch med mamma på centrum och sen en lite minishopping på byn i form av två tröjor på MIM och två nya blommor från floristen!
Onsdag blev det tandläkarbesök och hör och häpna INGA HÅL!!! Det firade jag med att följa Nicklas till Luleå och shoppa lite på barnens hus. Lillan behövde nämligen en liten spelmobil till spjälsängen (fick en med barbapappa=) och så en nalle som lyser i mörkret som en liten stjärnhimmel!
Torsdagen var en typisk "ta de lugnt dag" med städning och tvättning här hemma!
Fredag måste ju ändå varit bästa dagen på länge!! Åkte till Sara och hennes lilla Melissa i Piteå där vi shoppade på stan, myste med våra underbara prinsessor, lunchade, fikade och en massa annat! Helt fantastisk dag! Det är så fantastiskt att ha en vän som fick barn så precis samtidigt.. går inte att beskriva men det är otroligt roligt iaf! sen att man alltid har nån att bolla med då det faktiskt inte ens skiljer 2 veckor mellan våra barn! Att det dessutom blev två tjejer gjorde ju saken ännu underbarare=)
Lillaan fick sig 2 par byxor och 2 sparkdräkter och mamman ett amningslinne!
Sara passade på att ta massa kort på våra fina tjejer och här kommer ett på mitt lilla hjärta, på dagen faktiskt 7 veckor!
 
Idag åkte jag och Amanda till Piteå (igen) med Erika och hennes Samuel för att se lite häst och ponny hoppning! Kul och träffa lite ridfolk igen! DET HAR JAG SAKNAT!!!!!! fick både ett och två grattis från ponnymammor som man lärt känna under sina år både när man hjälpt alla elever jag haft och så när man varit ute och sålt med AB NIAN! Kul kul!! Sugen på att åka dit imorn med men jag tror inte min sambo blir så glad om jag rymmer med hans dotter 3 dagar på rad (när han dessutom varit hemma både fre och lör , och så även imorn!
 
På tal om morgondagen.. äntligen drar X factor igång!!! Kul och se vad det är för nått!!!
 
//Emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

ser framemot fler sådana dagar! Och att få fota våra små fler gånger :)

2012-09-10 @ 19:42:09
URL: http://saraah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0