Ett litet iPhone inlägg

Ja såhär mot midnatt passar jag på med en liten uppdate från mobilen:) Lillan sover sen kl 20.00!! Är imponerad över mig själv som har lyckats natta denna lilla tjej före 21 fyra dagar på rad!! Blir lite tidigare mornar (runt 09) men de tar jag så gärna och får lite egentid på kvällen istället!!
Dagarna rusar annars bara fram, har äntligen fått tummen ur och klistrat fast trappstegsmattorna till loftet så de ska vara tryggt och halkfritt att gå med lillan i famnen! Nu ska bara räcket på väggen upp men Nicklas är ledig imorn så vore väl själva fan om vi inte ska fixa de då:)
Sötaste tjejen har förövrigt börjat "prata"! Ibland kommer de en hel saga och skrattar försöker hon oxå (men de ser och låter mest komiskt, hahaha;)

Sist måste jag bara säga att X factor är sååååå bra!! Jag bara älskar denna typ sv program och det känns både bättre och mer upp hottat mot idol!
Nä nu väntar John blund så jag får sova nån timme innan det är dags för lite nattmat för lillan!
Bild på en tjej som älskar att åka bil:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0