På loftet!!

Japp nu har ju vi flyttat upp på loftet igen och våran riktiga säng!! Oj så skönt! Ända som är lite bökigt är att skötbordet såklart är nere så vi har ett litet provisorisk resekit här uppe, ska köpa ett ihopfällbart att ha uppe, kan man ju även ta med sig om man åker bort (fälls upp typ som en strykbräda:)
Men nu när vi skulle flytta upp insåg ju jag att jag inte skulle se min lilla dotter mer när hon sover.. I vaggan låg hon ju längre ned än sängkanten så jag kunde ju ligga och kika på henne hela tiden (mkt skönt!!) så efter lite funderande valde jag att göra spjälsängen uppe till en säng för dom som är typ +1 år! Dvs jag tog bort ena långsidan och monterade dit den lilla brädan (så man inte ska rulla ut) på med spjälskyddet och så sängen kloss mot vår säng!
Haha, känner mig nöjd! Smidigt att bara "dra upp henne" när det ska ammas och så ser jag henne hela tiden vilket är jätteskönt!
Så får vi väl se hur länge de går innan andra långsidan måste fast igen, hon lär ju bli lite vildare så småningom i sängen men de tar vi då;)
Såhär bra ser jag henne nu:) tog precis bilden för och kunna visa!!;)


Kommentarer
Postat av: Sara

smart, så borde jag med göra :) så slipper jag trängas med henne i vår säng som det oftast blir. hon somnar i sin säng sen när hon vaknar nästa gång tar jag upp henne i våran säng ;)

Svar: japp superskönt! och så slipper man vara orolig när man har dom små i sin egen säng!
ouzzo.blogg.se

2012-09-25 @ 11:32:57
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men så skönt. Då får du ju fria händer till att göra annat under tiden som hon hänger på dig :)

Ja det undra jag också. Skulle vara roligt och höra hur det har gått för alla och se damerna i verkligheten :)

2012-09-27 @ 12:40:03
URL: http://mliwestbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0