planerar utlandet=)

haha, ja jag och min syrra kom för någon dag sen på att vi kan ju åka utomlands tsm! Har aldrig slagit mig den tanken då Isak är så sjuk, men då kom vi på att Tommy ju kunde vara hemma med honom så åker jag och syrran med Elias och Amanda=)
Ja nu pratar vi om nästa september! Så det är ju typ prick 1 år bort! Men blir ganska lagomt då är Amanda + 1 år typ=)
Vars kanske ni alla undrar?
Ja givet Grekland (enligt syrran, och tja.. det fungerar bra för mig!)
Skulle vara kul och se en ny ö (typ mamma mia ön skiathos/skopelos) men annars är ju både zakynthos och kefalonia som jag åkt till tidigare fantastiska om man har barn! För de känns ju som ett viktigt prio.. att det inte är värsta partystället, att stränderna är fina och att vattnet är lugnt (inga vågor här inte=)
Ja vi får väl se, finns ju 100 tals öar på underbara Grekland!
 
 
två bilder från zakynthos när vi var där 2010!
 
ja vi får se.. ska planera och kolla in de öar som erbjuds och se vad som känns bäst helt enkelt=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0