Separationsångest!

Ja nog e de så för mig med min lilla dotter.. Jag är i stallet eller på Coop och handlar utan henne, annars är hon ju med jämt och så vill jag ha de!! Hon är så otroligt liten än så jag har svårt och lämna henne ifrån mig! Och nu då? Sitter SJÄLV hemma och Nicklas är med Amanda i nybyn och hämtar lite saker.. Dom kommer säkert bara vara borta en timme men ändå, har redan hunnit ringa och kolla läget, hahaha:) jag har dock hunnit städa och skura hela huset (var inte så stökigt men man får passa på när det finns tid;)

Annars har jag varit på långpromenad med Nicklas, syrran och alla barnen idag! Vi hamnade hos Amandas farmorsmor som fyller 85 år idag!! Tänk vad häftigt ändå med 4 generationer! Hade önskat min farmor fick träffa Amanda men jag vet hon finns med oss ändå! Älskade underbara farmor!!

Nä nu ska jag hänga lite tvätt!!
Bjuder på en mobilbild på lillan i sitt babygym igår;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0