förkylningstider!

Ja förkylningstiderna är ju verkligen igång.. även magsjuketider (men de hoppas jag verkligen vi slipper)
däremot vaknade jag ipp idag med en dunderförkylning från ingenstans.. Lite snorig igår till att knappt kunna andas idag=)
Och lilla Amanda har rinnsnuva och är oxå förkyld stackarn!
Däremot är då jag nästan oberörd i kroppen av de och känns som lilla damen oxå är de.. ingen feber heller så de är ju skönt!
Hoppas vi det vänder fort!=)
 
Idag ska vi bara ta de lugnt, lite frisk luft måste vi väl försöka få oss, men i övrigt ska vi bara mysa för vädret e väl knappast tipp topp=)
 
Nä om man skulle börja klä på sig och bege sig mot stallet. ska ringa syrran först och fråga om hon tänkt dit snart, roligare med lite sällskap så man får surra av sig lite=)
 
Avslutar med att min föredetta chef Anders Isaksson från polarbröd var med i vem vet mest igår och vann dessutom så fredagsfinalen måste man ju bara se=)

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-04-23 @ 15:03:51
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0