Gårdagen!

Igår var söta Stina här hela kvällen och myste med mig! Surrade och såg film (LOL) somn var mkt bra! Jag gillar Miley Cyrus som skådespelerska!
Pratade (såklart) om utlandet.. hoppas vi kan ta oss iväg till Florida när jag e färdig med skolan i januari! 
 
Idag väntar ridsport hela eftermiddagen på TV!! och sen ska jag förbereda för praktiken. Måste uppdatera lilla hjärnan lite=)
Lite spännande men grymt kul ska de bli med praktik. Vi är ju 2 och 2 som har praktik första 3 veckorna och jag ska vara med en tjej från klassen som oxå fick barn och haft studieuppehåll=) Kul då vi gått tsm första 1 1/2 året! Ja hon var ju här och hälsade på¨efter att Amanda fötts oxå (hennes dotter är 1 år äldre än Amanda.)
 
Nä nu väntar lite mat för dottern!
 
//EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0