Göteborg Horse show!

Ja i helgen är de ju dubbel världscupfinal i göteborg! Både dressyr och hoppning! Hade mer än gärna varit på plats men med lilla Amanda i knät, och ekonomiskt känns de inte så lätt att genomföra=) Jag måste ju spara de pengar som jag vill till andra nöjen (typ Florida, hehehe=)
Däremot visar dom ju allt på TV (ja nästan allt) så de e mycket hästar i helgen, tur nicklas jobbar hela helgen (ja tur för honom=)
 
På måndag börjar min praktik.. efter prick 11 månader som en slö soffpotatis här hemma är de dags och hoppa i sjukhuskläderna och börja göra lite nytta! Det ska bli skönt.. börjar känna en viss "klättra efter väggarna" känsla i kroppen så ser framemot min futtiga 6 veckor (till 5 juni) på praktik, först i sunderbyn och sen i piteå! Dessutom lagom med 4 dagar i veckan! Har ändå tagit på mig 4 dagar som hoppdomare i Råneå och Jokkmokk under Maj måndag så förutom praktik, plugg till examination av praktiken och domaruppdrag lär jag inte ha så mycket tid över till annat än mys med lilla familjen!
 
Ja, amningen är nu inte bara lite avslutad, utan helt borta ur vår vardag! I förrgår diskade och kokade jag upp bröstpumpen, tävttade upp och vek undan alla amningskläder och behåar, så nu är det ett avslutat kapitel.. på ett naturligt och bra sätt. Jag ger mig själv en STOR stjärna i kanten för mina 9 månader och är nöjd och glad att de fungerade så otroligt bra hela vägen tills Amanda slutade tycka de var intressant=)
 
Avslutningvis måste jag få TACKA alla som kommenterat om serierna.. har insett att jag nog måste se Game of Thrones.. fast de tar jag nog tag i först efter praktiken, har ju en sisådär 12 veckors "sommarlov" att se framemot med min lilla dotter (och en hel del av dom veckorna med min blivande man=) Haha, nu fick ni nå och fundera på, hehehe.. skämt å sido, men nån gång ska vi väl gifta oss! Vi ska bara ta reda på när, hur och var först.. så återkommer om nått år med det.. först kanske vi ska ta och förlova oss, haha=)
 
vem vet, vi kanske gifter oss i dominikanska republiken.. vårt första resmål tillsammans=)
//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååååhh!! Ni får bara gifta er i dominikanska om man får vara med på vigseln!! ;D

Svar: Självklart får man vara med på vigseln!!!! Det är ju det som är själva grejen med och gifta sig=) Fast resan får man betala själv, haha;)
ouzzo.blogg.se

2013-04-26 @ 23:27:17
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0