Gott & blandat!!

Gårdagen bjöd på lite surr och mys i TV soffan till Let´s Dance och sen fortsatte kvällen ända till klockan nästan var 01.00! Ja herregud, är lite trött idag men var så trevligt och få surra av sig med fina vänner och extra kul att Karin kom förbi! Med sööötaste lilla magen!!!!=)
 
Annars bjuder denna helg på mest hockeyfrossa! Herregud, sista luleå spelade final var 1997!!! Det är 16 år sen!! puuh är redan nervös, haha!!
 
Ja annars händer de inte så mycket.. eller jo lite för all del! Syrrans häst är ju rätt näääära att föla nu.. tiden gick ju ut 1 april så det är ju 13 dagar över tiden nu!! 
Ja och på fortsatt hästfront har jag fått lite domaruppdrag, ett i maj, ett i juni och ett i augusti! Känns bra.. framförallt så ger de ju liiiite extra pengar och då det är dom enda extrapengar jag nog kommer få före hösten så är det bara tacka och ta emot! Dessutom gillar jag att vara domare! Och extra bra är ju att man är ute i så god tid! Gillar att ha de bra planerat framför mig! framförallt nu när man har barn!=)
På tal om mer hästar (ja det blev mycket hästar) så kommer jag vara "hästfri" i sommar! Q är ju som sagt i Västerås i drygt 1 1/2 år till (minst) och Quinta ska på sommarbete med andra unghästar i Piteå området och de känns bra!!! Kunna ge henne bra bete och kompisar att busa med i samma ålder! Dessutom kan jag hänga lite extra med familj och vänner och njuta av en ledig sommar (om än jag säkert kommer åka och hälsa på min fina lilla prinsessa 1 gång i veckan=)
 
Avslutar väl med att de nu är 10 år sen vi gick ut 9an.. klassåterträff har startat på facebook.. vilket datum? Jo på Amandas födelsedag.. kändes ju lagom kul... vi får se om jag ev går en stund på kvällen (då hon somnat) men på dagen kommer jag definitivt vara hemma med världens bästa lilla tjej, för man fyller ju bara 1 år en gång i livet!!
 
Nu ska jag gå och vara med min lilla sockertopp som roar sig själv i vardagsrummet.. hm.. undrar om de är nå Emil hyss på G för hon är ovanligt tyst=)

Kommentarer
Postat av: sara

åh vad synd det blev precis då... förstår dig helt. hade gjort samma själv... sjukt bra initiativ av dom! :) vi börjar bli gamla känner jag! synd jag inte kunde komma i fredags! :(

2013-04-14 @ 19:03:29
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0