Härlig dag!

Underbart väder idag!! Riktig vårväder och strålande sol! Känns att vintern äntligen är på väg att släppa sitt grepp om norr!
Jag tog med mig Amanda i vagnen och gick på en riktigt långtur.. Totalt 1,3mil;)

Annars har vi haft de lugnt idag, massage hos Erik Jonsson, tvättat upp sista tvätten från resan och städat lite här hemma!

På tal om att Amanda kryper så sakta.. Haha samma dag som jag skrev att hennes "kryp" stil e rätt rolig OCH långsam började hon krypa "som man ska".. Och fort går de! Herregud!!
Och pappas flicka är hon då inte heller längre.. Nä de e mycket mamma och vissa kvällar (då hon e riktigt trött) är de bara jag som duger.. Ma-ma-ma-ma är de enda hon säger då:)
Ja de svänger fort när man har små barn!

Nä hopp i säng! Imornkväll kommer lite fint folk hit och ska mysa med mig och Amanda!!:)

Bild från dagens promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0