Mot Italien!!

Ja just nu sitter jag på planet någonstans ovanför Tyskland/Frankrike påväg mot Italien! Underbart med wifi när man reser! Och framförallt när man reser mer än till Sthlm! Nu tar ju denna flygresa endast prick 3 timmar! Ganska lagom med en 8 månaders dotter med sig!
Ja på tal om Amanda, hon sover! Somnade 5 minuter efter att vi startat och har sovit snart 60 minuter! Skönt för oss för de e ju en rätt pigg tjej!
Ska inte klaga, var jättesnäll på flyget till Sthlm igårkväll oxå (hon får ju hoppa mellan oss haha:)

Ååå vad de ska bli skönt med en resa! Kul och se Rom oxå! En fantastisk stad (tror jag) med mkt att se! Blir bra med lite mer än 8 dagar därborta.. Lär vi hinna se och göra lite iaf:)
Fast frågar ni mig ser jag nog mest framemot maten.. Äkta italiensk pasta och pizza är väl något alla drömmer om;)

Nä nu ska jag ta och surfa vidare! Hoppas ni alla haft en bra påsk!
Kramar från luften någonstans i Europa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0