Ny serie!

Ja Niklas har senaste veckorna köpt hem två nya serier.. eller inte nya.. men som vi inte sett iaf!
Den ena Game Of Thrones (inte nått för mig.. försökt se nått avsnitt men nää..) däremot chockerande nog tycker jag att den andra serien The Walking Dead är jättespännande! haha kan nästan skratta åt mig själv, för jag är inget zombiefreak men den här serien tror jag e rätt spännande.. å andra sidan, har inte sett så mkt än så ska kanske vänta med och uttala mig allt för mycket=)
Någon som sett dessa serier?=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Alltså jag känner flera som ser Game of thrones och det ska visst vara hur bra som helst...!? Samma med Walking dead.. jag såg ju nåt avsnitt men tyckte det var så obehagligt, haha ;) Det ska ju visst vara superspännande.

Svar: Ja de ska ju de.. så borde faktiskt ge den en ärlig chans!!!=)Haha, nää men så obehagligt är det inte karin! =)
ouzzo.blogg.se

2013-04-23 @ 22:46:48
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Sara

Kanske ganska uppenbart att jag har det. GoT är den bäste serien genom tiderna enligt mitt tycke. Böckerna är awesome! Walking Dead är också ruskigt bra, det är ju människornas utveckling och öden som är det intressanta.

Svar: ja alltså jag har ju hört många säga att den ÄR bra, så kanske måste sätta mig ned och ge den en chans! Min sambo är då heeelt såld på den!!Ja the walking dead gillar jag fortfarande (4 avsnitt sernare=) riktigt intressant och spännande!!!
ouzzo.blogg.se

2013-04-23 @ 22:51:13
URL: http://www.genomsaraslins.blogg.se
Postat av: Stinus Flinus

Hmm. Back in the days när The Walking Dead började sändas på tv i Sverige, så gick det på fredagar. Då jag var hemma hos dig & eftersnacket i Idol var slut, så brukade jag snegla lite extra på tvn, för att serien gick direkt efteråt. Men när jag inte kunde hänga med i konversationen med er andra, för att jag tittade för mycket på tvn, så stängde du av den. Med motiveringen att "Zombiesar! Det där vill vi inte se". Klick! Nu hör jag att det är andra bullar. ;) Gillar båda serierna jätte mycket. :)

Svar: hahaha, sorry Stina! Hade jag vetat att serien var såhär braaaaa hade jag definitivt sett den efter IDOL tillsammans med dig;) men nä.. zombies brukar innebära klick på TV:n, hehe=)
ouzzo.blogg.se

2013-04-25 @ 18:19:40
Postat av: Karin

Haha nä zombiesar kanske inte är så obehagligt egentligen ;) men det var bara det att jag inte ville sova själv efter att ha sett det, haha.. tänkte att det kanske blir hemskare och hemskare :p

Och det där med bären.. det var ju massa skriverier om hepatit-smitta i frysta bär så därför rekommenderar de att man ska koka frysta bär minst en minut.. :p

2013-04-26 @ 12:29:11
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Sara

Haha Gillar stinas kommentar ;) Men game of thrones såg jag och henke förut. från början gillade jag den inte men sen så :) Nu har jag några avsnitt att ta igen dock :)

Svar: har du inte sett Walking dead borde du verkligen göra det=)
ouzzo.blogg.se

2013-04-26 @ 20:58:55
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

Henke ser den serien men jag har inte sett

2013-04-27 @ 07:38:03
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0