Umeå ToR

Ja idag har jag tillbringat hela dagen lång i Umeå! Åkte hemifrån 06.45 och hemma igen kl 21.00=)
Härlig dag där Karin mötte upp oss på centralstationen, och så fick jag se deras lägenhet.. WOW med stora bokstäver!!!!! Jag e nästan lite avis, sååå snygg och härlig planlösning!! Verkligen lyxigt värre=)
Fortsatte sen med att möta att Sara och Eli för lite Lunch! Mycket gott på en kinarestaurang! Superkul att ses, var ju inte direkt igår=) Och vilken söööt liten pojke!! Blev lite käär i honom (tror jag Amanda oxå blev;)
Efter detta mötte jag upp mamma på stan (som varit på sjukhuset för och träffa sin läkare) blev lite shopping!
Amanda fick en muminpyjamas och en villervalla klänning av sin söta mormor (båda i storlek 80 så de finns lite och växa i.. perfekt mot sommaren gissar jag=) och av mig fick hon en kofta och en vårjacka! Ja jag var faktiskt bara ute efter en jacka till henne idag och de hittade jag så jag e mer än nöjd!
Lite småkrafs blev de oxå innan vi åt middag (entrecoté) och sen satte vi oss på tåget hemåt.. trötta (både jag och Amanda somnade, haha=)
 
Riktigt härlig dag! Bara njuta när man e ledig och kan unna sig och göra lite "vad man vill"=) Men snart är ledigheten över då jag ska ut på praktik! Fast de ska bli jätteroligt och lite skönt och få tänka på annat än bajsblöjor och välling hela dagarna, haha!
 
Avslutar med bilder på kläderna (tagna från internet=)
Ganska söööt jacka, som en liten karamell=)
 
 
 
Nä hopp i säng! Är gode slut efter denna långa men mycket trevliga dag!!
 
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för lunchsällskapet! Det var verkligen jättetrevligt :) Kul att ses live istället för att bara läsa bloggen! :)

Svar: Tack själv! Var superkul att få ses=) Får du höra av dig om du har tid att ses när du är upp här framöver!!
ouzzo.blogg.se

2013-04-23 @ 00:09:13
URL: http://www.genomsaraslins.blogg.se
Postat av: Sara

den där jackan har melissa också:) hihi Och pyamasen har jag suktat efter men är ännu inte i vår ägo ;)

Svar: Den e sååå fin! Blev tokkär i den=) Haha, ja jag suktade efter den på buktiken och mamma bara "Jag köper den!!" hehe man ska ha med sig mormor/farmor på shoppingturerna=)
ouzzo.blogg.se

2013-04-23 @ 08:23:40
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe helt klart att man ska ha med dom ;) haha var längesen jag shoppade med mormor, så det måste nog bli dax snart :)

2013-04-23 @ 12:01:42
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0