Förbannade skola!

Ja idag är en sån dag då jag är grymt less på skolan.. det har nämligen visat sig att jag glömts bort trots att jag anmälde mig redan i mars att jag skulle återuppta studierna i höst.. problemet är absolut inte att jag inte får börja för hej och hå så välkommen jag var! Problemet uppstår när jag inser följande:
 
1. Ingen har tänkt på att jag ska göra praktik.. vars tror ni de finns nått ledigt? suck.. inte nära där jag bor om vi säger så.. veckopendlade 12 veckor för att SLIPPA de under sista terminen..
 
2. c-uppsatsen som ska skrivas ska skrivas 2 och 2, problemet blev bara att ALLA bildat par eftersom jag inte fanns med på några listor.. resultatet blir att jag tvingas skriva själv.. kul när alla andra får jobba tillsammans..
 
3. Har fortfarande ingen info fått om ämnen inom c-uppsatsen, om kurser vi ska läsa i höst, jag är ungefär helt jävla LOST...
 
suck.. hade god lust och skita i att gå klart, men nä det är en termin och det är väl bara pina sig igenom de, men jag hoppas dom har någon lösning på de som uppstått...
 
Förhoppningsvis får jag lite mer svar under nästa vecka då SYO tanten är tillbaka..
 
 
NOG OM DET...
 
Jag försöker (trots detta tjorv) njuta av sommarens sista dagar.. ja för hösten är ju på ingående! Idag har det ändå varit en bra dag med sol och hyfsat varmt så jag och Amanda drog till mina föräldrar då Nicklas skulle sova då han jobbar natt! En promenad upp på byn och vidare till östermalm blev det! Härligt! Fyndade lite fina kläder till Amanda på HAPPY (´70% REA liksom) hahaha fy fan vad kul de är och fynda, fast jag håller med er som läser (som säkert tänker, men herreguuuud kan hon bara ge sig snaaart med sitt REA hit och REA dit=)
Idag blev det två tröjor och en klänning till det fantastiska priset 120:- =) Hade en jättefin kofta från Noa Noa som jag är riktigt sugen på att köpa, men vi får se.. trots rabatten kostar den ju ändå ganska mycket=)
 
På tal om nått annat så fick jag då rätt i när Amanda skulle börja gå. mellan 12 och 13 månader och mycket riktigt, fredag 2 augusti traskade hon iväg=) blev ju ganska prick mellan 12-13 månader med andra ord! 
Går ungefär lika fort som en snigel, hahaha.. verkligen försiktig tjej utan att vara feg!
 
Jaja nog om de, lite dagsfärska bilder på en tuff liten brud med "emil i lönneberga keps" och onepiece=)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Men shit vad dåligt med skolan!!! :O Förstår att du är upprörd.. hoppas det löser sig till det bästa, men det tror jag!!
Vad himla skön Amanda är! Ser ut som värsta rapparen, haha :D Älskar näst sista bilden! :)

2013-08-10 @ 12:45:40
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0