Fynd igen!!

Tycker jag blivit bra på och fynda på REAn vilket jag aldrig brukar lyckas med! Följde med min mamma till Luleå idag då hon skulle kolla synen och beställa glasögon!
Själv följde jag som sagt bara med som sällskap men de där shoppingsuget tar liksom över! Och när man hittar fina saker på REA måste man ju bara passa på!
Fyndade en bikiniöverdel till mig för ynka 30 spänn! Som jag dessutom var NÖJD med! Riktigt fin och att det fanns en ynka kvar och i min storlek.. Ja sånt händer ju aldrig;)
Amanda fick ett par byxor, ett par mockasiner och en tunika, även detta på superrea, betalade totalt 80:-, :)
Känner mig nästan som värsta snåla tanten när jag ska betala hehehe men ibland har man tur:)
Annars (förutom the på theshoppen) var det stopp och shoppingförbud men är gode nöjd över mina fjantigt billiga inköp och en lunch på Fantastiska köpmangatan 16!! Ja bättre blir de inte! Världens bästa restaurang:)

Bilden är från Florida.. Ressuget har åter kommit och då vi planerar en ev resa vinter/vår 2014 till detta fantastiska ställe är de lika bra och börja drömma sig bort redan nu va:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh, härligt med både resa och reafynd!! :D Vad blev det för lunch på köpmangatan??! :)

Svar: det blev greiska färsbiffar med stekt potatis och en grekisk sås till=) mycket gott!!=)
ouzzo.blogg.se

2013-08-08 @ 10:30:02
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0