Helgen som var och helgen före de:)

Haft 2 fantastiskt trevliga helger nu! Och helgen som kommer blir nog oxå perfekt:)
Förra lördagen hade vi kalas för Nicklas pappa som fyllt 60 år tsm med släkten! Mkt trevligt, 3 rätters middag (catering från köpmangatan :)
Mycket gott med Skagen och löjromstoast till förrätt, oxfilé till varmrätt och 3 olika tårtor till efterrätt! Jag rullade hem sen;)
På söndagen blev det mer oxfilé (herregud vad de är gott med oxfilé!)

Helgen som var har jag spenderar i Gällivare från fredag kl 21 till söndagkväll (hemma 21.30)
Varit domare i hoppning för både ponny och stor häst! Jättetrevligt och lördagskvällen åkte vi (jag, Lydia, Adam, Jonas och Thea) till Olearys och åt middag! Blev oxfilé igen (en pepparstek med pepparsås och potatisgratäng! Fy fan vad gott! Hade glömt hur helt sjuuuukt bra pepparsteken i Gällivare är! Det är lätt den bästa jag ätit (och den är alltid lika bra!!:)
När jag kom hem hade Amandas farmor och farfar (som förövrigt haft Amanda själv hela helgen i deras stuga i Arvisjaur!) dom hade shoppat en massa kläder i 80 och 86 till Lillan, bl.a. En pyjamas, 2 strumbyxor, en body, sockar, byxor och en tröja!:) en hel lilla julafton tror jag:)


Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad kul! Kul för lillan att bli ompysslad av farmor och farfar en hel helg :)

Svar: Ja de tror jag dom alla tyckte=)
ouzzo.blogg.se

2013-08-20 @ 12:21:03
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: sara

Vi måste ju ses snart! :)

Svar: ja det måste vi!!!!!
ouzzo.blogg.se

2013-08-20 @ 12:24:08
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0